Monday, April 06, 2015

Happy birthday !

☺️Assalamualaikum ! yo ! 

Happy birthday to me 
Happy birthday to me
Happy birthday to Izzah 
Happy birthday to me ! Yeay🎉🎉

Sanah helwah ya ukhti
Sanah helwah ya ukhti
Sanah helwah sanah helwah
Sanah helwah ya ukhti🎁🎁

Allah selamatkan saya
Allah selamatkan saya
Allah selamatkan Izzah Isa
Allah selamatkan saya ! 🎤🎤

Alhamdulillah , Allah bagi aku peluang lagi untuk menghirup udara segar di bumi yang penuh barakah ini .
Walaupun tahun ni sambut tanpa kek, tanpa kawan tapi takpelah .
Asal aku sembuh sesembuhnya ! 
Izzah tak boleh makan kek . 🍰 Hmmmm

Hadiah birthday saya hanyalah cuti mc lagi seminggu . Oh my! 
Ai dah rindu kawankawan niiiiii~

Oleh itu, doakan saya sihat sejahtera
Doakan saya sihat sentiasa
Doakan saya bahagia
Doakan saya berjaya dunia akhirat
Doakan saya jadi orang hebat ! Yahhh!💪💪💪

Terima kasih 😘😘😘



Taktau nak tulis gapo

2 comments:

  1. Happy birthday!! hee saya dah pos hadiah awak. dapat nnt bagitau ye :)

    ReplyDelete

Guna bahasa elok , okey ?